3 de marzo: fecha para la edición de lo nuevo de The moon and the nightspirit!

2 posts / 0 nuevo(s)
Ir al último post
Imagen de Alain Corpsegrinder
Alain Corpsegrinder
Desconectado
Poblador desde: 26/01/2009
Puntos: 6932

Noticias frescas: Dear Friends, The official release date for our new album is 2009-03-10. “Ösforrás” will be released by Equilibrium Music, in two formats: Digipak CD with booklet, and collector’s edition hard-cover 19,5cm x 14cm Digibook (limited to 1000 copies), with full-colour booklet including large reproductions of several paintings created for this purpose. The collector’s edition also includes one exclusive bonus track featuring guest appearances by Catarina Raposo (Dwelling), Saskia Dommisse (Poets to their Beloved) and Alessandra Santovito (Hexperos). In the meantime we also updated our myspace site with a new design and samples from the new album. Blessed be, Agnes & Mihaly La edición mas limitada esta a 19,50 euros incluyendo gastos, y la normal a 14 mas o menos. Voy a intentar rascarme los bolsillos porque la edición en A5 tiene que estar preciosa. Oscuros saludos.

and I cross the last line...and her cold arms embrace me...my last breath...my frozen heart´s life expires and I fall into Darkness...Sadness disappears as soon my spirit dies... www.myspace.com/alaintartalo

Imagen de Ocean Soul
Ocean Soul
Desconectado
Poblador desde: 26/01/2009
Puntos: 691

Bien bien, tengo muchas expectativas puestas en este disco. Y del que sigue sin haber noticias, aunque hará como unos días que lo miré, es de Dark Sanctuary. Aunque bueno, tengo más ganas de escuchar éste, la verdad.

Saludos.

 OcioZero · Condiciones de uso